Torsdag, dag nummer fyra




Snoooz knappen användes flitigt imorse. Varför ställer jag kl på 0700 när Sid ska vara på dagis 0900? För att det är en vana, när jag har barnen själv så tar det så lång tid att komma iväg. Mannen fick åka pulka till daycare idag. Tur att M är hemma och kan göra detta istället för mig.

Svullnaden i kinden har inte lagt sig så mkt mer sen igår...FAN! det var det första jag kollade imorse när jag gick upp ur sängen, ifall jag såg normal ut...men ikke! Jaja...det tar väl sin lilla tid antar jag. Vem uppfann värktab? dig vill jag gifta mig med. Hmm..nej..kanske inte.., men tack för att du/ni är smarta. Tänk er att behöva ha blodsmak i munnen hela tiden...uääk!

NU ska jag titta på resor..hoppas det finns något intressant.

Kommentarer
Postat av: simone

Den används flitigt här med, försov mig 3 timmar ^^

2010-01-21 @ 12:59:49
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0