Tisdag, taco-kväll.









 

Eftermiddagens bilder.
Det var på tiden man lyckades ladda upp.

Då har man gått och blivit mer förkyld än innan, bajs! Kan detta kalla vinterland have an end? Börjar bli för tråkigt. Jag sitter o rapar lök efter att ha käkat tacos =P Vi ska nog strax ta o nana.., M ska ju upp tidigt ( mitt i natten) och jag vill inte lägga mig efter han..., sitta uppe själv är ingen hit.

Imorn är det som en söndag va? då borde ju mitt i city ha öppet till åtminstonde 16.., jag glömde naturligtvis köpa senit lera idag.....damn!

Natti


Kommentarer
Postat av: Simones

Då är vi två, äckelförkyld jag, hej slem och värk!

2010-01-06 @ 12:08:30
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Va e senit lera? O vad ska du med de till?:)



Haha, dom där hundarna e rätt roliga! Men tror inte dom riktigt är till för att mammor ska bita dom ;)

2010-01-06 @ 12:36:17
URL: http://missmellan.se
Postat av: Magnus

Nej men söö lik Sid va Zion på den understa bilden. Va fan tvungen att kolla och nästan tänka en stund för att komma fram till vem de va, hehe. Måste varit för han såg lite tjock ut ;)

2010-01-08 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0