Tisdag, perfekt

Dag nummer 1 för kindergarden!
M har lämnat Sid på dagis, häärligt! Detta ska firas med 5 timmar av pyssel här hemma! ( måla väggar, sätta tröskel i vårat sovrum, sätta upp tavlor)


Uu..jag är heltäppt, men mår så jävla gott endå! Solen skiner ute, men kikar endå in på mig..MIG! Sitter här med en ettåring som vill ha mamma, och massvis med kärlek.....vilket han givetvis får, han är ju min minsting.


Idag ska jag iväg till KRP och klippa mig.., jana är så snäll o hittar tid till mig..fast hon eg inte har det. Ska bli skönt att få bort lite tjocklek, gud vad tjockt o jobbigt det blivit. Måste klippa upp det, kanske ny frisyr? Jag förvånar mig själv varje gång, lr? Färga ögonfransar ska med göras, mina är totalt jävla fis-bleka...ser ut som jag inte har en enda? usch!


.. Weeee..Zion tog två steg nu, åhh..han är på god väg =)...


Bäst att få tummen ur och städa Zions rum innan han ska sova middag.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0