Tisdag, kylan biter en i röven

Kl ringde på inställd tid, 0700. Som vanligt snooozade jag minst två gånger..det är 20 min sammanlagt! Gah..brådis, bråådis! Frukost till kidsen, blöjbyten, på med kläder..., servera frulle till mig själv, klä mig själv..och sen var kl visst halv nio. PÅ med ytterkläderna.....sååå mkt kläder! Uh...jag är tacksam för att vi har annat än vinter...alla kläder är ett bök o stök!

MEN vafan går det inte att ladda upp bilder för, sug min!

Aja, well...Sidden är på dagis nu, lillen sover. Ska åka in till stan strax. Lunch och senit lera ska inhandlas.

Synd bara att det är - 17,6 ute...fy o fään! KOM SOMMAR, nej föresten...kom vår och sen sommar!

Vad har ni för planer till sommaren?

 

PEACE


Kommentarer
Postat av: simone

haha ett rejält bett också :P

2010-01-05 @ 13:07:07
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0