Tisdag, då kan man kasta det vita linnet!

Står och lagar mat, och gissa vad som händer när jag ska skölja ur tikkamassala burken? Jojjomen...det sprätte orange sås över hela mig och mitt nya vita linne...F***A!. Snabbt in och spruta på ta bort medel och hoppas på d bästa...JAG ÄR SÅ SMART!


Imorse när jag lämnade Sidden på dagis blev han skogstokig, först trodde jag att han blev sur för att jag tog tutten, men ack vad fel.., han var lika sur fast han fick den. Dagis fröken blev helt ställd, då hon aldrig sett sid så ledsen o arg. Hmm...hoppas för guds skull att det inte är magsjuka på G, för det vandrade tydligen runt på dagis just nu....KUL! Varför får man sån skit? och på vintern, borde inte det komma på sommaren när alla bakterier flödar? Hmm...jaja..dom har inte ringt än vilket är ett gott tecken.


Zion sover middag, ahh..jag passade på att kamma mina barbie dockors hår förut, och en utav dom som var en fejjk, hennes hår hade blivit typ grönt...och när jag började kamma i det föll det av..på mitten! Usch! bara att slänga. Annars har jag fått ihop en fin samling. Fattas bara lite dusch o balsam..sen är dom redo att glänsa på hyllan.


Nu ska jag käka, är tom i magen...

peace


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh, ett riktat ultraljud är ett mer nogrannt ultraljud, man letar mer eller mindre avvikelser hos foster.

Då medicinerna jag ätit är skadliga för foster kan det medföra missbildningar så det är vad de kommer kolla på ett riktat ultraljud. :)

2010-01-26 @ 12:08:44
URL: http://salkert.se
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh se där, ja ultraljuden idag är otroliga. :)



Okej aj då, hur bor ni? vart?

2010-01-26 @ 12:55:23
URL: http://salkert.se
Postat av: Marielle

Samlar du på barbies? :)



Usch, hoppas Sid är gladare nu, Nelly har också varit en riktig surpuppa idag, sur o ledsen omvartannat.



Fick du bort fläcken? Den e ju rätt orange den där färgen på tikkamassala!

2010-01-26 @ 18:33:18
URL: http://missmellan.se
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh se där, mys med hus.

Vi bor i en 3:a, hyresrätt.



Okej ska testa. :D

2010-01-26 @ 19:12:10
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0