Tisdag, akuten

Efter en jobbig dag insåg jag att jag var tvungen att ringa 1177 för rådgivning, Jag förklarade hur läget låg till, och hon tyckte jag skulle åka in till akuten på en gång. Tog upp luren än en gång och bad min far skjutsa mig in. Inne på akuten tog det lång tid som vanligt, men vilken tur att jag hade tänkt på det innan ....tog med mig mitt DS =)

Fick tillslut komma in, dom tittade och ställde lite frågor. Ringde samtal till käk-kirurgin och bad dom komma ner för att hämta mig. Upp till rätt avdelning.., in på ett rum..fick sitta i en tandläkarstol.....OCH blev i stort sett förhörd. Well., hon tyckte det var normal svullnad ´..
VA? normalt? oh shit.
Sen kläckte hon att det här är bara början, det kommer bli värre.
Ja men tack för den kakan. Jaha...hem o gömma sig ett halvår med andra ord. Fick lite upplysning om att jag ska vila, INTE jobba (fan!). Hon skickade även med några smärtstillande.....tack..jag behöver det for god sake!

22.30 får jag ta pills igen, jag längtar! den här smärtan är nästan värre än att föda barn.....med andra ord...äckligt jävla ont!

Detta var ju jätte bra för min tandläkarskräck, not. Hate them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0