Söndag, nip tuck

Salta pinnar och cola..

Idag har Sid varit hos "mojmoj" medans vi har knallat runt på stan i lugn o ro. Hade varit en perfekt dag för shopping, vilket det blev..lite,,men inte tillräckligt ! Man får helt enkelt fönstershoppa..hmm?

Sid fick ett par jätte söta sneakers, och en kepsmössa i samma märke. M köpte en as ball T-shirt..på kiddo avdelningen på Lindex..det NI!

Vi käkade lunch på BK =) fy fan vad gott det var!

Zion är dålig som fan, hög feber och massa grinig, stackare! Imorgon ska han på sin ettårs kontroll...får se hur det går med tanke på febern. Jag ska ju till sjukan =( jag mår så illa av tanken att jag vill spy....SPY! OM inte dom behandlar mig som porslin...i'll kill ém!!

nej...nu blev det för mkt..usch..


Kommentarer
Postat av: simone

Det lät inte dumt alls :)

2010-01-18 @ 00:04:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0