Söndag, ja är fääät

lördagsgodiset sen igår slinker ner. Mmm..jag svullar, uh va gott. Ni får tänka på att jag inte käkat riktig mat eller godis på 6 dagar. Måste med säkerhet gått ner i vikt. Nu är iaf min goa lilla mage tillbaka...hun i'm home!


Varit på salongen, klippt o färgat..kul! Tittade i en utav "tips på frisyr" böckerna, och såg den ultimata frisyren och färgen jag vill ha. Nu måste jag prata med jana så han kan fixa detta. Åh...give me!


Snart fyller min man år, åhh...planera mera =) har en bra present i tanke, hoppas han blir glaaa!


California


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag kan inte :( Måste ha barnen hemma, för magsjukan har börjat gå på deras respektive dagis. Vågar inte riskera magsjuka, är en feglort! Men jag kan förvisso ringa dom i eftermiddag och fråga hur läget är nu, så kanske jag kan komma ändå, fast bara med Sam!



Näää det var inte gott!



Puss

2010-01-25 @ 07:43:47
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0