Söndag, fruktsallad



Lördagen bjöd på tårta, släkt och presenter =) TACK allihopa!
Mot kvällen åkte jag hem till Tina för att komma in i ett partymode . Hon fixade goda drinkar och bjöd på lite vattenpipa =) TESTA äppeltobak, såå gott!

Efter lite tjejsnack och vattenpipa tog vi oss ut i kylan för att sedan ta en taxi in till stan. Vi hamnade på koriander.., jag hade iof velat testa Tempel.., men efter vad alla sagt så var väl inte suget så stort. Hade en mkt trevlig kväll, dansa nog av mig 30kg =P



Kylan ute på koriander var bedrövlig, men thank god för PLÄÄÄÄds =) Tina med sitt vackra leende ..som vanligt.

Med tanke på vad det var för människor på dansgolvet som måste det varit homo kväll på koriander.., jisses! Butch brudar som luktar mer svett än vad självaste Zlatan gör..., uhh!

TODAY.

Vaknade imorse och vågade inte riktigt känna efter, men jo..det gjorde jag allt...<OCH fy fasiken va gott...slapp bakfyllan! Lyckligare än någonsin hoppa jag upp ur sängen med ett FETT leende på läpparna.
- Vad händer idag baby?

Det blev en tur till salongen, klippte M..., därefter åkte vi till MAX & köpte feeet-maaat..., FEEET-maaat på en söndag..vad mer kan man begära.., självklart tacos på kvällen..oh!

På eftermiddagen har Sid fått åka lite pulka, men stannade inte allt för länge utomhus ...kallt, och kallare blire...usch!


Nu rövar vi oss i soffan, nymatade och feta. Ska planera inför kalas.....meeera kalas.


puss på pung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0