Söndag, detta blev våran lördag

Röyksopp - this must be it


Precis fått spotify på min (MIN) dator =) lycklig! Måste skryta lite om att jag har världens bästa kar!

Nu är M ledig i fem dagar framöver, ahh! Avlastning med kidsen bland annat.


Var på stan förut  och in till tre butiken där säljaren naturligtvis försökte sälja fast att jag var där för att klaga och lämna in min fitt-mobil på lagning. Det värsta av allt med TRE säljare, dom är förbaskat bra säljare..och om inte det hade varit för M, så hade jag naturligtvis skaffat mig något mer, kanske mobilt bredband?
Några pepparkakor senare tog vi oss bort till H&M för att byta jackan M köpte till Sid, eller rättare sagt...fick en storlek mindre. REA:n skrek på mig, SHOPPA MERA! ännu en gång..om det inte hade varit för M..så hade shoppinggurun kommit fram i mig....SKIT! vad hände med selfcontrol?

Detta är tredje gången jag är på stan och glömmer bort min kära senit lera. Fan..jag har en bra affärsidé..hoppas den vill slå, slå hårt! Imorn kanske jag kan pallra mig ner utan man o barn.


VI har haft mys söndag, med tacos och DEXTER. Jag trodde jag hade tröttnat på serien, men nu är handlingen grymt bra.., det går inte att slita sig.
 

Strax sängen, min kropp mår inte som den ska....still ill. uh.


sov gott, tänk inte för mycket.

peace


Kommentarer
Postat av: Simone

huaaa.. jag hatar tre :)

2010-01-10 @ 23:04:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Meeeh, du, vad ska du med den där leran till?

2010-01-11 @ 06:55:59
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0