Onsdag, taco kväll

Hur ofta kan man käka tacos utan att tröttna på det?


Men det är så jääävla gott, och man blir så lagomt mätt efteråt. Trots att jag sitter här med världens feting mage vill jag endå äta mer.., godis..mmm! JAG ÄR FET! haha!


Fick tag på två fönster lampor förut.., rea och grejer med...rättare sagt 89:- kr st..! Små vita, med 15 watts glödlampor i för mysigare ljus. Blev kanon! Nu har vi äntligen fått bort jul stjärnan..., imorgon kanske granen åker ut? Det vore väl en idé  =P


Dumma JUL..gick så fort..man hinner ju inte ens packa upp skiten för den ska ner igen...usch!


Jag funderar på att färga mitt hår mörkbrunt igen, eller göra slingor..hmm...kan inte bestämma mig. Jag tröttnar så j*vla fort....skit-tråkit! Säg vad jag ska ha..snälla?

Nupp...nu ska vi kela ner oss och hångla lite. <3

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0