Onsdag, sammanfattning



Synd att Sid inte är lika stilla i webcamen =P

Var på sjukhuset idag och tog bort "plåstret". Otäck känsla när dom/han drog ut den 10 cm långa "gasbindan" ur hålet där min förbannade visdomstand har suttit. Helst av allt hade "plåstret" gärna fått stannat kvar, men det kanske inte hade varit så frächt?
Jag fick med mig den största sprutan jag någonsin sett, som jag då ska använda varje kväll för att spruta rent i hålet...UH! Hur ska jag lyckas med detta utan att svimma?

Här hemma är det lite jobbigt mellanåt, mycket med allt just nu...lite böl hit o dit, men inte så mkt tröst..som man behöver? Jag har en pappa som aldrig ställer upp. Tack för att mamma är som hon är, min ängel..utan henne vetifan. När något krånglar så krånglar helst allt tillslut.., när ska allt bli lättare? till sommaren kanske? ÅH..hoppas vi får en fin sommar.

Kvällen har varit lite lättare , känns bra när barnen sover som dom gör och man kan sätta sig ner i lugn o ro. Äta god mat och sitta o prata. Tyvärr så visas det fotboll på tv just nu, så jag får underhålla mig själv med lite data. Jag klagar inte =P

Imorgon ska Sid till dagis igen, ..undrar om man kommer ta sig ut när det är 3m snö utanför dörren? Hörde att det skulle bli sådär svinigt kallt igen...huh. Jag tycker nog vintern kan ha ett slut..typ nu? ANNARS måste vi åka å köpa en pulka.., börjar få lite dåligt samvete...Sid vill nog väldigt gärna åka i pulka backen =)

Har ni åkt pulka, stjärtlapp, tefat iår? Jag vill!

Peace


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

hihi ja nu vet edu..

nja ibland får hon feber men känns inte som att jag vågar dra paralell med tänderna..

nu tror jag det beror på vaccinationen..

go bild!

2010-01-27 @ 22:28:34
URL: http://salkert.se
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

grannen sa att man får en hink med pellets i :(

2010-01-28 @ 12:02:33
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0