Onsdag, neråt dag

Sovmorgon idag, fy fasiken va gott. Sid är på dagis, ska hämtas om en o en halvtimma. Jag är i stort sett sjukskriven. Jag trodde aldrig man kunde bli såhär nere av smärta i munnen. Jag känner liksåm för att hänga upp mig någonstans. Känns som att jag inte är lika svullen i kinden idag, hoppas jag har rätt och att d är på väg åt rätt håll. Nästa vecka ska jag fira med så mkt mat..om jag nu blir bra vill säga.

Idag ska jag ringa min mamma och höra om hon kan ta Zion en vecka i sommar, vi tänkte..eller rättare sagt..jag tänkte att M o Sid und moi skulle ta o åka utomlands. Vi behöver något sånt att se fram emot. Vi har haft så mkt motgångar den senaste tiden...man kan nästan tro att det ligger en förbannalse över huset. Hoppas hon svarar ja, om inte så kanske mamma o pappa kan dela på en vecka.

Mos står på menyn idag med, typ det o soppa jag kan äta....fuck it. Jaja...M är det snällaste jag har. Han tar hand om mig...om ni bara visste. Love him.....long time.

bahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0