Mitt sätt att uttrycka mig.

Bilden är tagen från Salongen i onsdags, jag var bara tvungen..vadå kodak moment. Idag är det dessvärre inte lika soligt, men iaf lite varmare..om man nu kan kalla - 6 varmt. Barnen är lite halvt hängiga så vi passar på att vara inomhus.., men måste nog endå få lite frisk luft i lungorna sen. Just nu ligger båda o sover middag..ahhh! det är sweet i say...yeeees =) M och jag sitter med en varsin dator i knät och nyligen druckit upp det sista av smoothie....det var länge sen.., drack det som fan ett tag..men bär är dyyyyrt. Nu får man dricka det mer sällan, så blir det mkt godare också =)

Ohå jaja.., snart fyller Zion Lee 1 år =) det ska firas med feting tårta och en massa ballonger.., kanske hello kitty ballonger? =P  Vi har inte inhandlat någon present än.., får ta o göra det så fort affärerna öppnar igen. GUD så svårt..vad ska man köpa.., jag tycker dom har det mesta nu, och mer grejer behövs eg inte. Ska tänka lite på saken.

MÅÅÅÅNGA födelsedagar nu, det var först moi.., sen Zion.., efter det M..den 29 jan..sist men inte minst..Sid den 24 feb. Me love the cake. <3

Nu ska M ladda upp bilder på BDB, åh guuu så många bilder..press.

Jag ska mysa ner mig i filten och försöka tänka posetivt =)

puss på pung


Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2010-01-01 @ 14:23:30
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0