Måndag, vin



Hej, är du lika trött som mig?


Har varit uppe sen 0600 , det känns.


Imorse var jag less så jag tog Sid med mig ut, ner på stan..köpte äntligen min senit-lera. Därefter tog vi bussen till jobbet mitt och lämnade en lapp om dagar jag ska jobba. När vi väl var hemma så var det sängen för kidsen och laga mat tid för oss adults!


Jag kunde inte vänta med mitt intresse, så jag satte mig med en gång och började tillverka örhängen. Hmm..måste få lite mer ideér. Dom blev iaf väldigt söta. Ser ut som polkagrisar fast med färgerna rosa, svart o vitt.


Bolaget
fick besök av oss idag, rött vin, vitt vin och öl.. (jag dricker bara vitt vin) , nu så är det mys med ett glas o lite chips.


Tack för att någon uppfann näs-spray.


puss på pung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0