Måndag, take away my pain



Imorgon bär det av till dagis igen. Han behöver det, sina vänner.....

Zion är fortfarande dålig, fortfarande feber och gnällig som fan. Vi fick skippa ettårs kontrollen idag med tanke på att sprutorna tas inte om man är dålig. Fick ny tid på torsdag, hoppas på att han är bättre då. Tyvärr så kommer inte jag kunna vara med ..jag jobbar =/
Börjar bli orolig för att det ska vara något annat med honom.., det är ju inte bara feber, han gråter som att han hade en kniv i sig.., hostar mellanåt o så..hm..ska nog ringa sjukvårdsupplysningen.

Jag sitter här och har fruktansvärt ont i min mun, jag vill aaaaldrig gå igenom detta igen. En sak är bra iaf, jag kan äta..inte gapa så stort..men endå..
Har svullat pizza, chips, godis och glunkat cola....bara för att jag kan!


Längtar efter sängen och sömn....
Hoppas svullnaden gått ner tills på torsdag...kan ju inte jobba när det ser ut som jag har ett äpple i kinden..=P

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0