Måndag, taco-kväll

Jag är såpass bra nu så... moi o Maggie har proppat i oss tacos. Det gick långsamt, men det gick! =)

PÅ onsdag ska jag till sjukhuset igen och ta bort "plåstret". Tror ni att jag vill sätta min fot där igen? NÄÄÄÄ!

Fick den fina räkningen idag med, den vara bara på 2976 kr. SHITFITT! när kan det bli en bra månad? jag är shoppingsugen!


Idag fick vi våran nya fina diskmaskin placerad o ikopplad, jäjj! jag ska aldrig mer behöva diska..för hand! YES! 

Sid var väldigt intresserad av den nya "möbeln" ...försökte öppna den några gånger, men tur att det är barnsäkra grejer. Imorn ska jag iväg o köpa maskindiskmedel, and then..inviga skiten! hell yeah!


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0