Lördag, bra start

Uppe kl 0630, då Zion är fruktansvärt morgonpigg..usch! Men vad gör det...fick ju sova hela natten, det är huvudsaken. Har fått mitt kaffe, mitt gos från barnen...och vad ser jag när jag tittar ut...JO...rådjur i trädgården =) Hur mys är inte det?

Barn gillar verkligen inte att ha ordning, Sid är expert på att få det att se ut som en virvelvind har härjat här inne...huh! Jobbigt att man ska vara en sån jävla pedant =/

Nu räknar jag neråt...till det är dags för lunch sovning..., då ska jag ställa mig o laga något gott att äta tills M vaknar. Köra igång diskmaskinen för tredje gången (någonsin)..åhh gud vad jag älskar våran diskmaskin...jag tror jag är nykär... =)
Hur fasiken kunde vi vara utan en förut?

peace


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Så lovely! :D

2010-01-30 @ 21:36:18
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0