Lördag, Bamse

Huh...
Zion vaknade 2 inatt, men jag somnade tydligen om och vaknade igen vid tre då han fortfarande satt o mumla i sin säng. Gick upp och möttes av bajsdoft =/

Byta skitblöja mitt inatten är fan inte roligt. Lägger honom igen..men han somnar inte om. Upptäcker att han bajsat igen. Bara att gå upp o byta..

Samma procedur igen..., och mini skiter en tredje gång. HUH! JAG ORKAR INTE MER!!!!!!

Jaja, jag gav upp..och sen vid fem tiden hörde jag även att Sid hade vaknat. GER UPP ...var min första tanke.


Det är tur att man är morgonpigg!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahaa, det är underbart med dom små ibland!

2010-01-16 @ 16:37:33
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0