Fredag, jag har svårt att andas



FY och blä. Jag sitter här med ågren efter att ha kollat min senaste faktura från tre. Den låg på 800 spänn! på tok för mkt! Nää..jag får nog byta tillbaka till det abonnomanget jag hade innan. Mera blä är att jag är så J*vla förklyd.., näsan är fylld med snor..som inte vill komma ut...sitter som berget..usch! Har en aning problem med andningen utan att överdriva =/

Det kommer bli en jobbig natt. Hoppas Zion är snäll o sover igenom hela natten. Sid är bra på det viset.., han sover som en stock. Sömn...uh va gott det ska bli. En ny dag imorgon.., nya ideér !

Jag saknar min älskling. Hoppas han inte blir allt för trött inatt. Sen är det bara en natt kvar, and then....ledig!


Vart köper man snygga gardiner med barnmotiv på? Tänk att det ska vara så svårt att få tag på. FÄRDIG-SYDDA såklart!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0