Fredag, F off!

Kan inte begripa vad det är för fel på tandläkare, vet ni? skruvad barndom?

Jag fick åka in till sjukhuset idag igen. Det var ingen infektion som jag trodde, men därimot så hade blodlocket lossnat tidigare än vad det ska göra, vilket blottade mitt käkben....INTE undra på att jag haft ont. Vad gjorde dom åt det då? JO...gubbfan petade ner något slags plåster som var dränkt med pencelin. PETADE ner det i hålet....FATTA vad ont det gjorde...!!! Varför fick jag inte bedövning?
När jag kom ut därifrån gick jag direkt in på toa för att gråta...såå ont gjorde det.

Vi fick avboka Zions ettårs kontroll igen. Han var fortfarande dålig. Idag är han mycket bättre iaf =)
Vi har bokat ny dag, 28 jan. Ska bli intressant..och framförallt har jag en del att ta upp.

Ikväll är det bara mini o moi hemma. M är ute med vänner, Sid är hos mormor. Skönt! Nästan alone. Detta ska bli min vilodag/kväll. Snart är det nana time..,uhhhh gott!

B


Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhh, stackars dig :( Känner hur ont det gjorde på dig! Gumman då :(

2010-01-22 @ 23:26:05
URL: http://missmellan.se
Postat av: simone

Nejmen.. AJ!! Sate dom inga stygn eller något alls :O

2010-01-23 @ 19:06:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0