Fredag, ensam

Inte helt ensam..., barnen är ju hemma..men ligger och sover.

M  jobbar sista natten, ahh! Imorn är han hemma igen min älskling!. Trots att han bara fick vara hemma sisådär 2 timmar idag ..blev det lite tårta och presenter. Men den bästa presenten ska han få imorgon =) Mitt hjärta ska få göra sin första tatuering <3

När jag shoppade lite små grejjs till M förut..var jag bara tvungen att unna mig något själv.., det blev en tunika och ett par skiit snygga örhängen...båda från gina. Jag vet att jag eg inte har råd.., men jag har verkligen mått så pissigt den senaste tiden..så jag tyckte helt enkelt att jag var värd det. Nu blir det inget mer denna månad...PROMISE.

Kvällen blir inte så sen idag heller.., jag har fruktansvärd huvudvärk..., vet inte vart den kom ifrån.., inte så att jag har det speciellt ofta..hmm. Jaja..sov gott!

peace


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Håller du inte med? :p

2010-01-29 @ 22:07:08
URL: http://salkert.se
Postat av: Plutten

Svar; Man tackar :)

2010-01-30 @ 00:10:56
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0