Fredag, and once again she cracks.

Nu är min darling hemkommen. Vi ska äta namnam mat och ha lite fredagsmys <3

Tog tempen på mini innan vi la honom för kvällen. Naw..han hade 38,6..stackars. Det är nog tänderna som spökar. På tal om tänder.., jag ska opereras på måndag morgon =((( min visdomstand som har en sne rot måste ut, den får inte plats. Räcker inte med att tandläkaren gör det, måste in på kirurgin på sjukhuset...fuck me! Jag som har tandläkarskräck utan dess like. Jaja.., har som sagt avbokat den där tiden ett antal gånger.., nu måste jag..mååste..uh! Jag vill bli sövd..men det går tydligen inte..så lugnande får duga.


Usch..nu blev jag nervös.


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0