Torsdag, hemma



Med tanke på detta jävla snöoväder så kan man ju inte ta med båda barnen ut i barnvagnen, det går verkligen inte! man kör fast. Plogbilarna lägger all snö på trottoarerna, vilket inte gör det lättare. Detta resulterade i att kidsen fick åka pulka imorse ist. Knöt fast Sids pulka i Zions, så det blev ett litet pulka-tåg....det var naturligtvis populärt =) Zion älskar att åka pulka, han nöö ler ..GODING!

Får se om man  kanske lyckas ta emmaljungan till affären sen, behöver lite grejer här hemma. Får helt enkelt passa på att göra det lite lättare för mig nu när Sid är på dagis också. Snart blir det matlagning, men har ingen idé vad jag ska laga. Är det bara jag som tycker det är tråkigt att laga mat?

I eftermiddag ska jag ha nagelvård, och handvård.., mina händer ser ut som fan! Spricker och blir fnasiga ..usch!


Hungern sätter in...herå!

Kommentarer
Postat av: simone

så gulligt :D

2010-02-04 @ 16:47:04
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nä jag tycker också att det är tråkigt, har jag tyckt i ett års tid nu :(



Vad söta dom e <3

2010-02-07 @ 12:27:37
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0