Torsdag, då var jag där igen

...förkyld som sagt...phuuu!


Kanske ska testa att låta Sidden vara hemma en månad, så slipper han dra hem en massa baciller. Neee vars, då skulle han nog sakna sina vänner, och jag skulle bli knäpp på riktigt.


Idag har jag jobbat, stått själv på salongen..., föreställ er det en torsdag eftermiddag =/ Fick nog neka 6 kunder ...to bad! Att behöva ta hand om allt själv var lite förvirrande.., dagsavslut.., (matte) är inte my strong side. På all denna inre stress efter en stressfylld dag kommer min bror och vill klippa sig.., phuu...jaja..lite får man väl ställa upp.


Imorn drar la familia till Skövde för att hälsa på M:s mamma, barnens farmor =) ska bli mysigt, och skönt att få lite miljömbyte. Ser dock inte fram emot att behöva packa alla grejer imorn.., sängar, stolar.., blöjor..mat..blabla...med mera.


Efter en slitsam dag är jag värd avkoppling, det äger rum..typ nu.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0