Tisdag, stämmer det?

            ...... Sid lämnad på dagis. Jag o M har städat huset. Gissa om det var nödvändigt. Badrummet är iaf det äckligaste jag vet, men någon måste göra det också...phuu! Nu är det iaf rent och FRESH.


Tar en pause i soffan med en varsin lap o top. Väntar på att snö och elände ska försvinna. Med elände så menar jag min förklylning som aldrig tycks vilja försvinna. Har jag hiv eller något? NEJ...faktiskt inte, det har jag allt blivit testad för. Men hur kommer det sig att man kan vara förkyld så mycket som jag är då? Finns det något svar på detta snörvlande?

Känner mig låst tack vare att jag inte har några pengar, detta var en tuff jävla skit månad. Hittills har 2010 sugit pung för våran del. Men jag är endå posetiv och ser det från den ljusa sidan. Det kan bara bli bättre =)
Jag är sååå fruktansvärt shopping-sugen.....kan man vara det såhär mkt? Åh...längtar efter den dagen jag kan dra ner till stan och gå där en hel förmiddag/eftermiddag och spendera mera!

Om en vecka fyller Sid två år <3

peace


Kommentarer
Postat av: simone

Ja usch, badrummen blir lätt sunkiga, jag försöker städa 2-3 gånger i veckan så det inte ska bli sunkigt någonstans hemma :P

2010-02-16 @ 11:09:57
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Okej, så pass? :p

Hihi när jag var gravid med Minna och innan var jag nattmänniska, kunde vara vaken till 4-5, sen när Minna föddes blev tiderna bara tidigare och tidigare, hehe så efter denna bebis så kanske vi somnar redan 20 :p

2010-02-16 @ 11:15:15
URL: http://salkert.se
Postat av: Marielle

Åh,har samma dilemma som du, vill shoooooooooooooooppaaaaaaaa!! :(

2010-02-16 @ 19:03:26
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0