Söndag, vi ska mumsa

Jepp, M är iväg och köper cola till mig <3 vilken bra man jag har va? Vi ska käka "det goda" och se film.., snacka om bra söndags-mys. Jag är så totalt värd det efter att ha skottat bort en massa snö från altanen.


Imorn ska jag på kurs med jobbet, fan va nice =) Zion ska vara hos mormor, Sid på dagis och M ska få vila eftersom han fortfarande mår kasst.


Sen ska jag meddela att jag har verkligen inget över för min pappa längre.., jävla skit*****!

Bajs, nu ska jag betala räkningar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman då, vaffö så arg på din pappa?



Åh, gott med cola, det ville jag också ha, men så kom Bobby hem med PÅSKMUST, blärk!



Miss u! <3, snart flyttar jag, då måste vi ses! Puss!

2010-02-28 @ 21:04:58
Postat av: Marielle

Hmm, de var jag som kommenterade, men det förstod du säkert :D

2010-02-28 @ 21:11:49
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0