Söndag, sådär!



Är det alla hjärtans dag så är det! Jaha, undrar om man kommer bli lika besviken iår? Jag tror nog det kommer att bli så tyvärr. Är det för mycket begärt att få en ros-jävel?

NYss hemkommen från Skövde..,hade tänkt att sova i bilen på väg hem, men det känns ju orättvist att jag kan sova men inte M! Att vara borta med barnen är inte någon picknick precis, det förklarar varför vi är där så sällan. Uhuuuamejjen, båda barnen hade toksvårt med sömnen bara för att dom inte fick sova i sina egna sängar. Sid som alltid sover igenom nätterna , han vaknade minnsann båda nätterna och var tok-ledsen.. stackars fisen!
Ja, annars....vi åkte in till Skövde centrum en sväng igår, tittade i affärer.., blev mest "ögonshopping" då vi har så dåligt med pengar denna månad. Var inne på H&M..hittade dom där snygga leggings brallorna, men storlek 34 funkar inte för mig...tyvärr. PÅ tal om storlek..., jag ställde mig på vågen i skövde...och gissa om jag blev glatt överrraskad =))))) Väger mindre än när jag träffade M =). 57kg !. Lycka! , när jag väntade Zion vägde jag 73 kg....haha..fatta vilken skillnad! När jag träffade M vägde jag 59.., och då tyckte folk att jag var på tok för smal..., hmm? Är detta min berömda godis diét tro?? hahah!

Har fått med oss några kg katthår hem och en jävligt trög mage...jippi!

Tack för lite sena presenter.., det behövdes.. (cash) =)

Nu ska jag försöka gå på toan för typ 5 gången idag...jävla mage!

peace

 


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

hihi javisst, känns toppen! :D hihi fast visst, det skulle inte spelat någon roll, men nu blev de så och det är bra. :D

2010-02-14 @ 13:45:56
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0