Söndag, plenty

Yes! slingorna gjorde susen i musen =P ..blev kanon, hoppas du tycker så C ?

När vi väl vara klara på salongen tog vi oss en varsin buss åt helt olika håll. Min buss gick naturligtvis 10 min efter C buss, vilket gjorde att man fick stå ute i kylan i cirkus 20 min.., inte alla HOT!

Vi har varit superduper nyttiga ikväll o käkat sallad ( eg var jag sugen på pizza). Vad hände med filmen vi skulle se då? (avatar??)...den ville sig inte funka, så här sitter vi med en varsin dator .. , vad ska man se på? eller ska man kanske ta o call it a night, vore inte fel..., men wtf! sova kan man göra när man ä dööö!

Imorn ska ja upp till jobbet, nice! ska bli mega-gott att komma hemifrån...miljöombyte.com

Hej o peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0