Söndag, härliga underskattade söndag.

Jag och Sid bestämde oss för att åka ner till stan, bara vi två. Pappa M och Zion fick stanna hemma o kurera sig. Trodde affärerna skulle öppna 11.00, så fel jag hade ännu en gång. 12.00 öppnade butikerna i stan.., jaha..vad vi gjorde under tiden.., joo..gick till Mc Donalds o fikade =) myyys.., bara min nos o jag. Man uppskattar verkligen den tiden man får ensam med Sid, jag tror han med tycker det är bra. Man får liksåm lägga all tid på honom.., inte behöva dela på sig. Bollhavet hade dom sopat, istället var det MEGA-LEGO och gungor som lockade. Stannade en stund så han fick leka av sig.., lagom till kl blev 12. Sprang in på H&M o shoppa linne, t-shirt, halsband och en svart/grå randig tröja.

Sista stoppet blev apoteket.
* näs-spray
* barn tanborstar
* barn tvål
* halstab till M
* rengörings kräm

Sid somnade på vägen hem i bussen, men vi har sagt att vi ska försöka få honom att sluta sova middag eftersom han inte vill somna på kvällen, såå...det blev en 5 min nap, så får vi se om hans humör vill vara uppe lika mkt som han.

Snart dags att gå ut och skotta undan lite snö. Phuu..man gör ju inget annat.
Jag har btw sett en lägenhet jag vill ha, men det verkar inte vara så populärt hos M..., måste få honom att inse att det är en superduper bra idé =P

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0