Söndag, "fresh"

Kvällsmat och dålig film. Canal plus kan vara bra att ha ibland, men annars är dom inget JAG lägger pengar på. Barnen sover,  jag avnjuter avocado-smörgås och cola. Ah...denna tystnad är himmelriket. Mina barn blir inte lättare att ta hand om, tvärtom....
Zion går allt mer nu, alltså..mer koll på han så att han inte drattar omkull. Sid vill mest välta honom...slå honom...allt jävligt mot sin lillebror! Annars är det 2års trotsen som är värst!! USCH!

M jobbar sin första natt =/ blää..ingen att spela mariokart med!
Nee..jag ska inte klaga ett dugg! det är behagligt att vara själv ibland. Tänk allt jag gjort ikväll..., bland annat rakat mina ben. DET hade jag inte gjort ifall han var hemma...., klippt av lite mer hår =) ..DET hade jag heller inte gjort ifall han var här...
NYTTIG kvällsmat! det hade aldrig ens kommit på tanke om M var här..., då hade det förmodligen blivit tacos eller dyligt =P

Imorgon ska vi säkerligen åka mera pulka.., hoppas bara vädret tillåter. Jag hade fan svinkul.., kanske skulle investera ett "tefat" ?


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0