Onsdag, trött som få

Kommer hem..och allt kommer över mig. Usch..mår inte alls bra.


Har jobbat över,så var inte hemma förens  19.30 skulle jag tippa på. Saknat mina barn, jag var så väldigt glad över att se dom inna det var dags att sova. Fick skjuts hem av Johan, det var snällt...slapp jag ge mig ut i ovädret.


Jag mår kasst för att det inte kommer bli något mer jobb i veckan, för att M ska börja jobba imorgon, för att jag ska vara ensam med barnen, för att mamma är arg på mig, för att jag har fucked up hjärna, för att jag tänker för mkt, för att jag har ont i magen, för att jag stör miiig!

Blir nog inte så mycket mer ikväll. Det blir läggdags väldigt snart..mannen ska ju upp ap tidigt..och jag vill inte lägga mig efter honom...



natti


Kommentarer
Postat av: Marielle

Gumman då :( "Krama"

2010-02-04 @ 06:46:17
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0