Onsdag, en helt perfekt dag med en perfekt Sid






Idag fyller min älskling 2 år <3 ..ojjsan vad tiden går fort. Två år sedan han kom ur vaginan på mig =P FY FAN va oooont! men titt vilken fin liten pojk vi fick =) <3


Har spenderat dagen med min milla .., medans Sid varit på dagis och blivit firad. När jag hämtade honom vid 14 tiden satt han i knä på en vikarie.., ansikts målad o nyvaken..


På eftermiddagen har han blivit smått firad av mormor o morfar.., resten av shabraket kommer på lördag. STORT kalas då ist, han ska ju självklart firas ordentligt!
 

M har inte varit hemma idag, utan jobbat..men nu är han hemma igen <3


Dusch och sen mys med mannen.

peace


Kommentarer
Postat av: simone

Det låt mysigt det :D

2010-02-24 @ 21:12:41
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0