Onsdag, back is hurting



Jävla fittslyna! varför gör jag alltid samma dumma upptåg med mitt hår?


Man blir allt jävligt skadad av yrket. Vad gjorde jag här om dagen då, joo..drog upp håret på båda sidorna, skruvade skiten o klippte! rätt av bara! Nu vet jag inte hur jag se ut i utsläppt hår, j föresten...som en ful slyna..haha! Räckte det inte med att jag klippte av min kära lugg som jag lyckades spara  i 4 månader? Gahh!


Idag har mami jobbat! åhh...love it! När arbetsdagen var slut kom Jhans flickvän och ville bli klippt o färgad så det har vi pysslat med. Var hemma runt 19 tiden, fick skjuts =)))


Fick gosa med mina barn sisådär 20 min, sen skulle dom nattas! NU sitter min man o mi i deg-soffan och nyligen käkat god mat.., kanske ska spela lite Wii nu...lr såå..


Jäjj..jag håller åter igen på att bli förkyld.., om man har otur kanske det inte blir ngt Skövde i helgen =/ lets hope i gett well....aight!


peace


Kommentarer
Postat av: simone

Du får gå runt i burka helt enkelt ;D

2010-02-11 @ 18:36:00
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

De där lät ju korkat gumman <3 ;P

2010-02-12 @ 07:26:37
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0