Måndag, en arbetsdag



Större näsborrar hittar vi inte..

Yes yes yeeeees, sounds like an orgasm. Idag har jag lala jobbat.., hur många gånger kan man tala om att man äääääääääälskar sitt jobb? haha..., tokvärt!
Jana satte i lite löshår i mitt hår idag, thanks...det behövdes för att jag skulle få känna mig som ett "fruntimmer" igen =P

Kom hem lagomt till att kidsen skulle nana, det blev lite kel o gos innan.., hade ju inte sett dom på heela dagen. Sid har börjat krångla (trots) , vägrar sova...slåss m.m. Känns som man uppfostrar han fel när han helt plötsligt börjar slå på oss och Zion  =/
Tror han kanske behöver komma hemifrån lite, tur då att han ska till daycare imorn =)

Nyss tagit mig en behövlig dusch, sitter o väntar på att håret ska torka så jag sen kan lägga mig. M hoppade visst in i duschen nu..

Ibland vill jag flytta till ngt billigare så att man har råd med saker som..unna sig själv en massa grejs..hmm..
jaja, låt sommaren komma snart så man iaf kan njuta av att vi faktiskt har en trädgård.

Hur har dagen varit?

peace


Kommentarer
Postat av: camdidam

nomninom!

slingor gjorde susen i HÅRET, inte i musen,(

men dina skeva böjningr kan folk faktiskt tro att du slingat fjäset på mig!,)

i call you later babes.

<3

2010-02-23 @ 09:25:11
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/
Postat av: Charlie

hahahahaaaaaa..

2010-02-23 @ 11:07:11
URL: http://ohmykitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0