Lördag, vem behöver en tampong i röven

Ikväll kanske man ska bli full? det var ett bra tag sedan. Jag hade gärna gått ut, men lilla Zion är sjuk så det känns inge vidare. Igår fyllde mamma år, idag fyller pappa år.....en jävla massa födelsedagar, och så förbannat lite pengar till presenter. Min bror har ännu inte varit här och grattat Zion, hmm..vi kanske har slutat fira varandra? kanske lika bra det.

 

Skulle träffat C och E idag, jag saknar C....trots denna tid som gått, som vi inte har setts. Du är trots allt mitt socker....puss.

 

Jag har gått ner i vikt, det märks fastän vi inte har en våg. Alla mina byxor hasar sig ner, inga sitter tajt längre..bara pösigt. Detta är lycka för mig.., jag vill bli pinnsmal igen...och tappa allt som heter bröst. Jepp...så är det...vad ska man med stora bröst till när man kan ha små o naggande goda? =P

 

Prutt o fis. Jag saknar Ma..också. puh


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahahah! Små men naggande goda! De önskar jag med att jag hade, men oavsett om jag går ner i vikt så kommer de vara badonch stora!

2010-02-07 @ 12:24:25
URL: http://missmellan.se
Postat av: Johanna - Blivande tvåbarnsmamma

Ja vilket väder!

Sol och fågelkvitter.. :D

2010-02-07 @ 15:26:32
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0