Lördag, melodi och festival

Shit, är jag kärring eller? nu fattas bara att jag ska sitta och sticka sockor.


Jag hade mer än gärna kommit hemifrån idag, jag behöver det såå, men titta ut och tänk om liksåm. Vi är helt insnöade WTF! Ett jävla tjat om vädret.., jag tycker det annars är rätt mysigt =) ..det enda som jag oroar mig för är huset. Vi har ju som sagt inte haft så mkt tur med huset, och nu går man runt o är nojjig för allt. TÄNK om taket bara POFF!?


Imorgon ska jag upp på garage-taket och skotta bort det som M inte tog bort sist. UH...ingen picknick att ha hus på vintern...bajs!


Imorn ska jag få träffa min älskade C <3

puss gumman.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0