Lördag, crap crap double crap

NU ska jag börja kika på andra bostäder. Älskar vårat hus ...som fan också..men jag tror verkligen vi är otursförföljda, jävla förbannelse lr ngt. Jag vill vara lycklig, men är det väldigt sällan..., det bara krånglar meeee allt. Huset kostar bara en jävla massa pengar, man ska behöva tänka på att ha råd hela tiden.., inte kunna unna sig själv spec mkt, that sucks!

M och moi blir bara arga på allt o varandra, det är d fan inte värt ass. Men vi ska väl glädjas åt hälsan i guess.
Som jag sagt förut, jag vill börja om...flytta till en helt olik stad, med nya människor.....och framförallt något som ger mig lycka. Blää.., kan såna här dagar bara dö ut, snälla...jag vill inte gråta...usch!


Nu har jag iaf lite pengar så jag kan tröst-shoppa..., får nog bli när jag har tid.., och det är när? mkt jobb i veckan.., lite tid över till annat.


Kalas nyligen, bara en fasad..ytligt och segt. ARGH! 

fanfanfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0