Fuck yes, fredagsmys.

Sitter nu i soffan med en mätt mage och en älskvärd man intill mig <3

Vi har käkat veg biff med potatis gratäng och den goda rödvinsås. Strax blir det chips o dipp och kanske greys?


Vi var ner till stan en sväng förut trots att Zion hade/har feber. Vi tror att det beror på tänder, såå att vara ute i frisk luft kan ju inte skada. Jisses, det märks att folk fått lön m.m. Det var bajs mkt folk redan kl 10.30.

Vet ni vad..., jag fick tag på tightsen jag sökt en evighet.., YES! och sån jävla tur att rätt storlek fanns =).

Vad köpte man mer, hmm...jo..en ändtarmstermometer (till kidsen), silicon ( till köket), ett svart linne (till mig).

Blev ingen stor-shopping då det var bökigt med barnen.., dom tycker inte det är sådär underhållande att sitta i en varsin vagn och inte kunna vara uppe o röra sig som dom vill. Hem därefter och fixa käk. Efter maten gick jag ut och skottade bort "lite" snö....fy o fan...orka med att ha hus om vintrarna ska vara såhär framöver..buhuu!
Nå...kan snön försvinna nu.., nu när det äntligen är plus grader.


Imorgon ska vi ha kalas för Sid Lyon =) det ska bli mys, och tårta ska vi göra själva den här gången.

Näpp....nu ska vi mysa....*kärleken o jag* <3

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0