Fredag, stackars

Zion är inne på sin tredje dag med hög feber =/ ...om han skulle ha feber imorgon med är det väl bara att kontakta läkare. Fast att han får febernedsättande tycker jag inte det går ner speciellt mkt.

Idag är det pissväder som vanligt, snön tynger taket....detta måste vi ta tag i..idag! M är hemma., så någon utav oss får la ta bort lite på taket. Rastlös som man är .måste det hända ngt...., tar nog en sväng ner till stan för lite shopping....åh..ja ni hörde! SHOPPING! så jag har längtat efter det. Resten av familjen får kanske stanna hemma? slöa som få....

Mår Zion dåligt utav att man tar med honom ut ? Han ligger ju liksåm nerbäddad i vagnen..., sover förhoppningsvis eftersom han är dålig. Hmm...svårt d där.

Nu ska jag fixa mitt lurv till hår.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0