Fredag, omringa dig själv..

...med saker du älskar.



Jag tackar ja till öl om flaskorna ser ut såhär. HAHA!
Fasiken vilken tönt jag är...som verkligen "dör" när jag ser saker med hello kitty på. Jag kan inte hjälpa det, det hara bara blivit så.  Måste jag köpa allt som går att köpa. Man ska väl som sagt omringa sig själv med saker och människor man tycker om? Jag tycker om min man, mina barn, mina vänner och hello kitty.

Imorn är det lördag och hela familjen är på plats. Mamsen min fyller 59 år idag, men kunde dock inte gratta henne som jag ville...så vi åker dit en sväng imorgon. Vad köper man för present till en 59 bastare? Iof så tycker hon om smycken, och vi har ju en kupong på guldfynd...smart!

Nu ska jag stänga ner.., my man needs me!

peace


Kommentarer
Postat av: simone

Det var väl ändå droppen, mycket fult ^^

2010-02-06 @ 13:43:35
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åh, skit-tuffa juh!

2010-02-07 @ 12:25:32
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0