Fredag, fittbritt!

Precis du..dudududududu!


Kan man vara mer irriterad eller? nej..jag tror fan inte det. Det är inte meningen att jag ska vara mammaledig, inte alls! Jag får fan spader på detta..och Sid som har kommit i sin hemska 2års trots (fastän han inte än är två år). Kan jag få lite hjälp..tack? Om bara min chef kunde pröjsa mig ..samma lön som M har så hade han kunnat varit hemma ist. NEJ..men det är väl så.., kvinno-yrken ska väl inte vara välbetalda...FAN!


Jag känner mig så besviken, trött och gråtfärdig....ovanligt va? JAG VILL VERKLIGEN INTE BO KVAR HÄR...JÄVLA SKITKORV! kanske man skulle ge det ett försök o börja söka jobb på annan ort?, men M då? han är det nog inte lika lätt för...åhhh! se vad jobb ställer till det.



bitterfitta


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Attans honom, då håller jag tummarna att han tar igen iår och missade år nu. :D

2010-02-05 @ 16:44:01
URL: http://salkert.se
Postat av: Marielle

En söt bitterfitta =)

2010-02-07 @ 12:26:24
URL: http://missmellan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0