Fredag, ågren



En kväll heeeeeeelt ensam, lite sex and the city gör susen..

Detta är och har varit en jobbig dag. Allt kommer över mig....det gör mig så jävla ont. Om någon bara visste.., men det lär aldrig ens min mamma få veta. När M är borta på kvällarna blir allt så mkt värre...usch. Var han tvungen att välja just idag? suck...

Tröst-äter fast jag helst inte vill.., men det känns endå lite bättre för stunden. Länge sen det var såhär..trodde inte att jag skulle behöva känns såhär igen, men tyvärr.

Endå skönt att dom visar en bra film nu =) , kanske jag kan försöka lägga tankar åt sidan..

eh.


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Klart du räknas. :D

Försöker bara få fler att tävla!

2010-02-19 @ 21:06:42
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0