whopidhopi!



Och så slutade gårdagen med utgång, inte en dag försent. Hamnade på koriander med trevligt sällskap. Fick göra mig av med grymt mycket (allt möjligt som jag hade inombords) när jag släppte loss och dansade som en tok...riktigt skönt =)

Kvällen började iof inte så bra. Kom fram till bankomaten innan koriander, för att jag ville ha pengar under kvällen. Vad händer, joo...skitbankomathelvetet tar mitt kort...och för vilken anledning? vem fan vet...

Jepp, jag blev ilsken som ett bi..men som tur var så fick mami låna cash av Tina. Ströp intaget av alkohol eftersom tina var nykter. Det blev ett glas vin och en drink. Snöbollskrig ute på koriander..med ngt jäkla miffo som ville ..hmm..ragga?

Ikväll tar jag mys med min man och tittar på avsnitt av dexter. Planerar nyår..men kommer inte fram till ngt speciellt. Blir det några som kommer hit och firar med oss?

Nää, jag sitter här och är spänd för olika förväntningar, men visst...ska kanske inte ta ut något i förskott. Men vill vill vill. Hålla tummar o tår!

peace and have a good one.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0