Måndag den 20 Dec



Är inte lika mörkhårig längre, tog mitt förnuft till fånga och blev rödhårig igen!
Hur kommer det sig att man aldrig är nöjd? dåligt självförtroende eller rent utav jävligt rastlös?

Idag är veckan då mycket ska hinnas med, för på fredag är det julafton =) KIDSENS dag så att säga!

Och där kom jag av mig...., rörmokarn var här och hjälpte oss med ett rör som droppat olja nere i krypgrunden. Trodde inte han hade tänkt att dyka upp då han inte ringde innan,  wipps så knackade det på dörren! Tack Anders för att du lätta min oro!

Nåväl, åter igen JUL. Vi har inte handlat klart klapparna, vi har inge pengar kvar...hur ska detta lösas? hmm...
Blir oftast att man får tjyva lite från spar pengar osv.

Under våran gran ligger det säkert ett femtontal julklappar som väntar på att bli öppnade och använda. Barnen kommer förhoppningsvis bli överlyckliga och inte det minsta rastlösa under jul.., dom borde väl stå sig hela jul med nya leksaker? ..vem vet ..barn tröttnar ju dessvärre sååå fort på saker. Vi hade eg tänkt att köpa stora "ting" ist som möbler m.m., men samtidigt...hur roligt är det för dom att få en säng, sacco säck and so on? Många klappar är lika med många leksaker och mycket lycka!

Snart så ska jag sätta på mig mina vinter kängor, bege mig ut för att hämta barnen på dagis, sedan ta farväl av min man som ska åka iväg till sunne för att jobba sitt första natt pass...

Vad ska man hitta på ikväll då? julstöka?

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0