kom hem och make baby.

Ok...dumma Maggie som då jobbar just idag när jag har ÄL. Jepp..jag har tänkt att bli preggo igen...stört? en aning, men jag längtar ! Inte så att jag EJ har fullt upp som jag har det, men mina barn skänker mig så j*vla mycket lycka och kärlek så det finns inte ord som beskriver det.

Saken är den att vi har bestämt att vi vill ha en tredje, men ska vi då vänta till Sid och Zion är 5 och 6 år....nej tänker jag! lika bra och ta allt det "jobbiga" på en och samma gång...nu när jag är ung och har orken. Tänker inte bli en gammal morsa...refuse.

Nej, jag ska inte skynda något..men kan inte hjälpa att jag blir ivrig.

The day:

Jobbat mig igenom en plågsam dag, plågsam som i att jag inte är frisk än. Hoppas jag blir helt återställd tills på fredag. Har hostat i en veckas tid nu, riktigt retsam hosta med. Förkyldningen ger inte med sig...snyter blod på morgonen av ngn konstig anledning. Kanske använder jag för stark näs-spray?/ för mycket? uh!

Jag hann ner till stan på lunchen, fixade allt som skulle fixas..på bara 45 min..inte illa pinkat va? Fick även med en julklapp som inte var tänkt att inhandlas..men kunde inte låta bli...=P Åh...älskar att skämma bort mina älskade =))   <3

Så..ge mig halstab och täcke jag kan gömma mig under. Jag vill ha sommar...så nu tar jag en pause från vinter o kyla.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0