JUL



Hur har julen varit?

Vi fick iaf stanna hemma denna jul thank god. Inga missöden detta år.
Jul aftons morgon och jag var först upp. Fyra jul strumpor på en varsin dörr väntade på att bli plockade. Sid och Zion vaknade strax efter jag gått upp. Sid gapade när han fick se sin första julklapp för iår. Zion var ganska ointresserad tråkigt nog.

Sids första paket innehöll såklart en lastbil med olika mopeder till...gissa om han var nöjd !

Magnus vaknade sist av alla, skräll! öppnade våra morgon paket och inga sura miner där inte =P Jag fick sex and the city2 och maggie namn tags ( sid o zion).

Tänker inte rabbla upp hela julafton, men den var iaf lyckad trots att vi bara var vi fyra mestadel av dagen. Mamma kom på lite besök och även så Cilla & Johan.

Massa fina julklappar, så tack alla..och tack älskling. Barnen var väl inte helt missnöjda heller. Sid leker med Zions tvättmaskin på bilden ovan. Man skulle behöva köpa två av allt.

Ikväll blir det någon slags utgång, jag är ju ledig imorgon =)) Får se vad Tina hittar på denna gång =P

p.s magnus veg julbord var grymt gott.

peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0