Mina barn är mitt allt. Det är sant.




Såna här motgångar gör mig starkare? Vet inte hur mkt motgångar man orkar med under en livstid..hmm.
Förlorar två vänner, vet inte vad som hänt där? sjukt är det iaf och det gör ont i mig varje dag. Glad som fan att jag har C. Du finns alltid där..and i love you. Problem med annat skit i vardagen.., familj..jobb ..blablabla.
Vill helst slippa käka tab igen...it sucks!

Om jag inte hade mina barn då?  vore jag här? Ni får mig att glömma allt det där onda och lyser upp allt i tillvaron. Dom får mig skratta och känna så jävla mycket kärlek. Mina barn...dom har min ugn  bakat..tänka sig..mina gener..mina fina pojkar. <3

Mamma åker utomlands imorgon, och jag får naturligtvis panik.., panik för att jag inte kan lyfta luren och ringa henne på en hel vecka.....suck! Pappa..hmm..vem är han?

Näpp, klagosång fur alles.

Ska försöka få lite sömn inatt.., sova igen alla timmar jag inte fick.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0