Shoreline





Lämnat Sid på dagis nu på morgonen. 15 timmar i veckan är guld värt. Jag kan ägna mer tid åt min minifis.., men  även kan man hinna med att göra saker under dagen.

När kl var 07.15 knackade det på dörren...det var gubbarna som fixar o trixar med fjärrvärmen..., vadå tidigt? usch...jag fick ställa kl tom...bläsh. Dom har härjat hela morgonen med att hiva våran panna.., tror dom gjorde en tabbe och tappa den så att det blev en skada på väggen.., har dock inte sett detta än då jag inte vill gå in i tvättstugan o titta...dom arbetar där än. Jag kan iaf meddela att om det är så att detta hänt ska dom få fixa detta omedelbart..pronto! Vi betalar endå 57000 för att få in skiten..och då ska det bannemej inte tillkomma skader i/på huset.

Hur kommer det sig att så fort man anlitar någon hantverkare ska dessa gå in med skitiga skor? varför kan dom inte bara ta av sig skorna...hmm.

Sitter o myser med lite Anna Ternheim o en filt över mig..., det ser ut att bli dåligt väder idag med..ahhh sköönt..jag gillar inte solen värst mkt.., jag föredrar nog hellre att det regnar...mmm...så är det.
Det är som julafton här hemma.., vi väntar på en soffa, en ny barnvag och en sprillans ny mobil =))) gud vad jag längtar efter soffan, det är så fin och stor...ochochoch myspys...jag vill bara ha hem den så jag kan ligga o mysa i divandelen =) Den är bauta-big..., hörnsoffa o grejjer.., allt för att vi o våra vänner ska ha det så bekvämt som möjligt.. =P
Vi har dock inte fått våra nuvarande soffor sålda.., men vi har lagt ut annons på blocket...så vi får la se.., i värsta fall får vi skänka bort dom...

Nu ska jag kika runt lite på nätet, titta på pinsamma bloggar m.m...

bahbah...peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0