nyp

Ja precis, nyp mig så att jag vaknar. Vissa dagar lever man i en ständig bubbla.., inte för att det är en dålig grejja..men kanske lite enformigt. Har inte varit ute på ett tag, och när jag skriver ute..så menar jag krogen...vilket är ganska skönt endå.., med tanke på att mitt supsinne inte är var den brukade vara. Iaf så har jag endå planerat att gå ut nästa helg, ska bli skojj...träffa Tina o lite annat folk förhoppningsvis.

. vafan är det för fel på tv:n btw...eller ska jag säga fitt telia..., argh.

Idag har vi kikat runt på olika soffor, då den där soffan vi köpte aldrig kom o vi hade inte tålamod att hantera värmlandmöbler. FITTTTTT företag i say!  Em möbler lutar det år.., bra service..bra kvalité m.m. Sommarlagret känns sådär.., lite budget..hmm..dålig kvalité kanske? fiiina soffor.., men är det något att ha? Jaja, vi tänker ha lite is i magen iaf.

Ikväll är Magnus ute med jobbet, hoppas han inte kommer hem o är på tok för full.., det orkar ja ente med. Namnam.., skönt med lite lugn nu på kvällen.., jag o datorn...och lite kass tv.., ahhh!

Imorn ska ja träffa lite fika sällskap.., kika runt lite mer på soffa kanske.., planera vårat badrum lite till..,  nu till veckan kommer dom o ska fixa...jäjj! finally.

så, nu ska jag väcka Zion o ge han lite välling..så nanas det förhoppningsvis inatt.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0